Direktlänk till inlägg 27 februari 2014

Bön av Birgit Karlsson

Av Lena P - 27 februari 2014 21:53


När mörkret begär mig

och provets stund är min

påminn mig då om

att jag är din.


~ Birgit Karlsson


En fin bön, tycker jag. Det skadar inte att bli påmind och att påminna sig själv, för det är ju oftast i de mörka stunderna tvivlen ansätter oss.


 

Bön · Tro · Tvivel
 
 
Bling

Bling

1 mars 2014 11:11

Den dikten tyckte jag om. Bilden passade till.
På frågan igår om musik, så finns ju Spotify som man kan ladda ner i datorn och sen registrera sig på. Den tjänsten är gratis, men man kan betala också för att slippa reklam. Har man sen ett konto, så kan man ladda ner appen i Google Play. Om du inte vet så mycket om Goo ..Pl så kan man gå dit via datorn och läsa i lugn och ro om olika kategorier mm. lägger ut adressen ifall du vill läsa
play.google.com/store/apps
appar går man in på, sen kan man söka på musik tex. eller namn på musiktjänsten man vill ha. Finns mycket användbart, det är inte bara spel.
Kram ♥

http://savebling.blogspot.com

Lena P

2 mars 2014 15:43

Ja, visst är den fin.
Spotify är bra på sitt sätt, men man kan ju inte spela låtarna mer än ett visst antal gånger. Sedan låses de för evig tid, vilket jag tycker är tråkigt. Från början fanns det på min mobiel Music Hub, där man kunde söka på låtar och till en smärre kostnad ladda ner låtar som man ville ha på mobilen. Den appen försvann i någon uppdatering av telefonen, och det har inte kommit något motsvarande istället. Play Musik tillkom, men på den kan jag bara spela låtar som redan ligger på mobilen. Jag har inte lyckats hitta någon app där jag kan ladda ner nya låtar.
Kram! ♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena P - 3 februari 2019 15:27

  Traditionellt har vi i kyrkan firat Kyndelsmässodagen på den söndag som även kallas Jungfru Marie Kyrkogångsdag. Ordet ’kyndel’ betyder ’fackla’ eller ’bloss och kommer ursprungligen från det latinska ordet för &rsqu...

Av Lena P - 21 december 2018 11:30

  När Jesus föddes här på jorden, förde han in Guds rike i världen. Evangelisten Lukas berättar att fariséerna frågar Jesus när Gud rike ska komma, och Jesus svarar: ”Ingen kan säga: Här är det, eller: Där är det. Nej, Guds rike är inom er.&r...

Av Lena P - 8 december 2018 11:36

  Vi går ensamma in i efterföljelsen, men vi förblir inte ensamma där. Alla vi som är samlade här idag, har det gemensamt att vi hörsammat Jesu Kristi kallelse. Vi är alla kallade till relation med Jesus. Utan tron på honomkan vi inte ha någon efte...

Av Lena P - 8 december 2018 11:33

  De flesta av er har nog sett Frälsarkransen förut, skapad av Martin Lönnebo. Den här fina guldiga pärlan är Gudspärlan, och den här stora vita pärlan kallas för Doppärlan. Fast jag tänker på den som Jesuspärlan. Mitt emellanGudspärlan och Jesuspä...

Av Lena P - 18 mars 2018 13:45

Den kämpande tron   1:a årgångens texter: 1 Mos. 32:21-31                            2 Kor. 6:1-10                                Matt. 15:21-28   Vilken slags tro är det vi tycker är stark egentligen? Är det den som aldrig har utsatts för ...

Presentation


En blogg om tro och tvivel

Bibeln.se

Sök i Bibel 2000 - bibeln.se
 
Slå upp en eller flera verser [?]
Sök efter ord [?]

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag följer

Länkar

by Lena P

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards